Τρίτη 15 Ιουνίου 2010

Οh.. summer time..

Ζέστη, ζέστη και ζέστη.. πολύ ζέστη.. ήρθε το καλοκαίρι.. αυτό που θυμάμαι κάθε φορά από αυτούς τους 3 μήνες γεμάτους κουνούπια και μοχίτο είναι οι "καλοκαιρινές διακοπές", αυτό το υπέροχο βιβλίο που μας παίρνανε μικρά και ποτέ δεν κάναμε.. καλά, ας μη μιλάω γενικά, δεν είναι σωστό. Εγώ δεν τις έκανα.. ΠΟΤΕ! κάθε χρόνο ξεκινούσα με τις καλύτερες προθέσεις, γεμάτη όρεξη και κουράγιο, αλλά...
ούτε μια σελίδα δεν ήταν ποτέ γραμμένη, ούτε μια!
Και τώρα 20 χρονών γυναίκα(?) αποφάσισα να πάρω ένα τέτοιο βιβλίο και να κάνω όλες τις ασκήσεις που κρύβει μέσα του. Ίσως γιατί θέλω να ξορκίσω το τεμπέλικο παρελθόν μου.. ίσως γιατί θέλω να νιώσω ξανά παιδί.. ίσως γιατί θέλω να δω αν είμαι πιο έξυπνη από ένα 10 χρόνο..
Who knows.. only me..

2 σχόλια:

  1. Έχεις δίκιο,δε ξέρεις τι λες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν θες ασκήσεις, μπορώ να προσφέρω απλόχερα, μου περισσεύουν :p

    Όσον αφορά το τεμπέλικο παρελθόν, δηλώνω ομοιοπαθής.

    Αλλά, τώρα που το βλέπω "απ' έξω", δε μετανιώνω καθόλου, μα καθόλου που τον Ιούλιο έκανα ότι μπορείς να φανταστείς ΕΚΤΟΣ από το να κάθομαι να μαθαίνω πρόσθεση καθώς οι άλλοι απολάμβαναν τον ήλιο.

    (Νομίζω ήταν η πρώτη μου προσωπική επανάσταση) :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή